söndag 24 april 2011

Rangers olycka, AIKs lycka?

Kan det bli AIKs lycka att Rangers åkete ur Stanley Cup?

För om Henrik Lundqvist vill spela mer hockey den här säsongen och tackar jag till VM så kommer Viktor Fasth inte bli första målvakt och således inte stå så många matcher i VM. Vilket kanske kan göra intresset svalare från NHL.

Nu tror jag ju inte det gör någon skillnad och jag tycker det vore konstigt och faktiskt tråkigt om Viktor blir kvar i elitserien nästa säsong. Jag tycker han är för bra för att spela i elitserien och att han är värd och borde ta chansen om han får den. Mäta sig mot dom bästa och se hur det går. Kan vara sista chansen för det. Lyckas han inte finns ju elitserien kvar nästa säsong.

Så jag hoppas Viktor får ett bra erbjudande från ett lag som vill satsa på honom och ge honom en ärlig chans.

Undra om Viktor kommer få samma tuffa behandling som Mark owuya fick efter sin tavla i derbyt?

Tveksamt va? Dock är det ju lite samma kaliber på tavlorna...

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar