tisdag 24 juli 2012

Tävling Valentina Lizana!

Hej på er!

Tänkte att vi skulle ha en liten tävling så här i sommarvärmen, nåja det är i alla fall sommar enligt kalendern!

I denna tävling kommer ni kunna vinna ett litet Valentina Lizana paket bestående av en signierad klubba, keps och mössa som ni ser på bilden nedan. Samt två stycken träningströjor från Brians/Selects Elite Camp. Tröjorna är i storlek L.



För att vinna detta lilla paket ska ni kommentera inlägget nedan. Sen kommer jag lotta ut paketet slumpmässigt bland er som lämnar kommentar.

Tävlingen avslutas den 31:a Juli 00:00! Tävlingen avslutad!

Tackar Valentina som hjälpt till med priserna!

Vi hörs!

39 kommentarer:

  1. Daniel Törnqvist24 juli 2012 kl. 18:14

    Hoppas jag vinner ;)

    SvaraRadera
  2. Daniel Laitinen24 juli 2012 kl. 18:15

    Bring it!;D

    SvaraRadera
  3. Kunglig blogg må jag säga

    SvaraRadera
  4. Sebastian grönborg24 juli 2012 kl. 18:18

    Tack för en grym blogg Niklas!:) man lär sig lite nytt ibland som målvakt och tränare, sen är det kul att få ta del av dem intervjuer du gör.

    SvaraRadera
  5. Häftigt! Snygga grejer! Och Valle du e ju grym! Hoppas jag vinner ;)

    SvaraRadera
  6. Jag kan behöva en ny brians tröja!!

    SvaraRadera
  7. Jonathan Eriksson24 juli 2012 kl. 18:40

    Riktigt fräcka grejor Niklas! Spännande att du fixar lite småtävlingar ibland och riktigt bra skrivet i bloggen! :))

    SvaraRadera
  8. Grym blogg med massa matnyttigt för en nybliven mv-tränare och nu mera även veteranlirare i Allsvenskans kanske kaxigaste nykomling Karlskrona HK

    SvaraRadera
  9. Jonatan Persson24 juli 2012 kl. 18:53

    Kingen ;)

    SvaraRadera
  10. Känns som om slumpen bör gå till en kollega ;)

    SvaraRadera
  11. Sjyssta priser! Riktigt bra blogg också :)

    SvaraRadera
  12. Jag behöver en keps, tims är så sliten/Gotland

    SvaraRadera
  13. Fredrik Qvarfordt24 juli 2012 kl. 20:03

    Tack för en intressant och lärorikt blogg! /Fredrik

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Först och främst vill jag tacka för en grymt bra blogg! Som U16 målvakt lär man sig sjukt mycket samtidigt som man får en stor dos insperation. Jag skulle gärna vilja se ett inlägg där du går igenom de olika märkerna. Tack på förhand!
    MvH/ Alex Persson

    SvaraRadera
  15. Kanske man har turen med sig någon gång.. :)

    SvaraRadera
  16. Jonathan Hedlund24 juli 2012 kl. 20:40

    Skulle behöva nya tröjor :)

    SvaraRadera
  17. Linus Rosengård24 juli 2012 kl. 20:42

    Tack så jätte mycket för en grym blogg Niklas :) hoppas hoppas på tur :)

    SvaraRadera
  18. Bara vinst som räknas :p

    SvaraRadera
  19. Valles grejor vill väl alla ha, sveriges bästa målvakt på damsidan

    SvaraRadera
  20. Bra blogg, hoppas på lite tur :)

    SvaraRadera
  21. Håller alltid med Granathen! Kul om jag fick äga dina grejer!

    SvaraRadera
  22. Bra blogg:))

    SvaraRadera
  23. hoppas, hoppas , hoppas!

    SvaraRadera
  24. Man måste våga för att vinna!

    SvaraRadera
  25. Daniel Carlgren27 juli 2012 kl. 00:26

    Här är en kollega och trogen läsare som hoppas på tur

    SvaraRadera
  26. GRYM BLOGG!!!

    SvaraRadera
  27. Hej, jag tycker att det skulle vara sjukt roligt att vinna. Jag försköker att läsa bloggen så mycket som möjligt. Riktigt bra blogg!! :D

    SvaraRadera
  28. Simon Lindström30 juli 2012 kl. 10:35

    Härlig blogg :) signar upp för tävlingen!

    SvaraRadera
  29. Träffade Eddie Läck idag i Leksand. Nu vill man så klart ha en Brian-tröja!

    SvaraRadera
  30. Bra blogg varför inte ha en chans att vinna lite prylar? :)

    SvaraRadera