måndag 28 mars 2011

Lottningen är avgjord

Då har jag gjort en dragning i utlottningen av boken Mat för unga idrottare av Karin Magnusson. Jag hade ju tänkt att använda en slumpgenerator på nätet men kom på en mycket mer passande lottdragning. Då vi alla är hockeykillar så körde jag en gamma hederlig hockeyslutspelslottning.





Ni var tretton stycken som deltog i utlottningen:

Tobias Granberg
Alexander Johansson
Anders Edström
Fredrik Larsson
Patrick Nyman
Nichlas Pettersson
Alfons Fallqvist
Gustav Bergh
Ulf Abrahamsson
Fredrik Swärdh
Magnus Olsson
Stefan Martinsson
Pontus Ribbenstedt




Jag skrev alla namn på ett halvt A4 papper och rullade in dom och förslöt dom. Sedan lades dom i en bunke och blandades om.




Innan jag drog två namn.





Så vinnarna av boken är Stefan Martinsson och Tobias Granberg. Här av er till mig på mvtraning@gmail.com med eran adress så ska jag skicka ut böckerna till er.

Grattis säger jag och Karin!

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar