måndag 7 mars 2011

Ställ din fråga om kost till en dietist

Har via AXA sport fått kontakt med en legitimerad dietist vid namn Karin Magnusson. Karin är som sagt leg. dietist och jobbar som kostrådgivare åt elitidrottare som innebandylandslagen, ishockeylandslagen, allsvenska fotbollsklubbar, friidrottare, bandylag m.m.

Hon kan med andra ord det här med kost och hur och när du ska äta.

Nu har hon och jag kommit fram till att vi ska låta er ställa era egna frågor om kost till Karin, via mig. Så ni kan skriva era frågor i kommentarsfältet här på bloggen, maila dom mig på mvtraning@gmail.com, eller ställa dom i kommentarsfältet på facebooksidan.

Så om du idrottar och undrar hur, vad och när du ska äta så ta nu chansen att få svar på det du undrar genom att skicka din fråga till mig på något av ovanstående sätt, så ska jag sortera ut frågorna och skicka dom vidare till Karin.

En del svar finns kanske i min intervju med Amanda Ottordahl, men du kanske har en följdfråga eller en helt ny fråga. Tveka inte att höra av dig!

Jag kommer skicka frågorna till Karin om en vecka tio dagar, så passa på.
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar