torsdag 31 maj 2012

Vinn en vecka på Leksand Reebok hockeyskola!!

Efter en hel del mailande med Leksand Reebok hockeyskola har jag ihop med dom fått till en tävling där vi ska tävla ut en vecka på hockeyskolan.

Tävlingen gäller dock bara mina favoriter, målvakterna! Ledsen alla utespelare som läser här.

Så för att vinna en vecka på Leksand Reebok hockeyskola ska du motivera varför du vill gå en vecka på just Leksand Reebok Hockeyskola.

Inte så knepigt eller hur!

Priset är alltså en vecka på hockeyskolan. Där du själv väljer om du vill vara internatelev (bo på skolan) eller dagelev (ordna med eget boende)

Så lämna en kommentar på detta inlägg och skriv varför du vill gå en vecka på Leksand Reebok Hockeyskola. Skriv också ditt namn och ditt födelseår, samt din mailadress. Skriv också vilken vecka du helst vill gå, skolan är öppen mellan vecka 25 och 31.

Den som vinner kommer bli kontaktad av mig eller Anders på Leksand Hockeyskola.

Så är ni

Kommentarerna kommer inte publiceras förens sista dagen på tävlingen som är Torsdagen den 7 juni!

Tävlingen stängs ned Torsdag 7 juni 20.00

Vi hörs!

15 kommentarer:

  1. jag skulle vilja gå på hockeyskolan för att jag har inte råd att gå på någon i år. och jag vill gärna känna på mina nya grejer innan säsongen börjar.

    Jonathan Classon, 1998
    jonathanclasson@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. jag vill gå på Leksands hockeyskola för att utvecklas maximalt som målvakt inför nästa säsong!

    Namn: Max Angelin
    födelse år:1997
    vecka:25
    Email: Max@angelin.se

    SvaraRadera
  3. jesper myrenberg- 2000 v28
    kan aldrig träna för mycket :-)
    jesper@myrenberg.se

    SvaraRadera
  4. Mitt mål är att bli första kvinnliga målvakten i NHL. Efter mina föregående lägerveckor hos Leksand Reebok Hockeyskola har jag märkt att jag har utvecklats mycket! Därför hoppas jag att jag får denna vecka så jag kommer lite närmare mitt mål!!

    Lize-lott Fritz, 1998
    Mail: hockey-loppan@hotmail.com
    Önskar gå v 29 (eftersom jag gått den veckan tidigare)

    SvaraRadera
  5. Sebastian Qvarfordt31 maj 2012 kl. 18:56

    En sommar utan istid är som en sommar utan sina kompisar, så snälla, låt mig få lite istid samt massor av nya kompisar på Leksand Reebok Hockeyskola i sommar!

    Sebastian Qvarfordt, 2001, sebbeq01@gmail.com
    Föredrar vecka 29.

    SvaraRadera
  6. Carl Rosendahl31 maj 2012 kl. 20:29

    För att jag älskar hockey och är intresserad av att lära mig mer och bli bättre både på och av isen. Jag skulle hellst gå vecka 26 och jag heter Carl Rosendahl min e- mail är Calle.rosendahl99@gmail.com och jag är född 1999

    SvaraRadera
  7. Jakob Hellsten31 maj 2012 kl. 20:42

    Jag vill vinna för att jag är motiverad och jag kämpar alltid.

    Jakob Hellsten född 2000
    Önskar vecka 31
    pappas mail: joa.hellsten@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Hej jag skulle verkligen vilja gå på Leksands hockey läger för jag älskar verkligen hockey, och jag har hört att lägret är väldigt bra med bra tränare som kan hjälpa mig att bli en bättre målvakt , det skulle verkligen vara lärorikt för mig! Jag skulle glädjas av att komma till Leksand och träna för att bli så bra som möjligt. Det skulle också vara roligt.

    Filip.p.larsson@edu.nacka.se
    V.28 eller v .29
    Filip Larsson
    Född :1998

    SvaraRadera
  9. Hej! Jag heter Kevin Kanckos och är född år 2000. Jag har varit hockeymålvakt i 5 år. Jag vill vinna en träningsvecka hos Er av den enkla anledningen att jag vill utvecklas och bli en bättre målvakt. Vecka 27 och 28 är jag upptagen men annars kan jag komma när som helst!
    Mvh Kevin
    kevin.kanckos@multi.fi

    SvaraRadera
  10. Har nya grejer och är sjukt sugen på att gå på is igen. Längtar tillbaka!! (gärna v.26

    Albert Holmer

    1998

    ann.johanson@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Kan inte, är för trogen med SHI!/ visby

    SvaraRadera
  12. William Hallin5 juni 2012 kl. 14:40

    Jag tycker att jag borde gå för i klubben som jag spelar i(kovlands if) får vi just ingen målvaktsträning alls jag behöver all extra träning jag kan få.jag är13år jag vill gå vecka 29 eller 30.min mammas hotmail är Mariekov@hotmail.com och jag vill va internatelev:)

    SvaraRadera
  13. Hej, jag skulle vilja gå på Leksands sommarhockeyskola för att jag brinner för att stå imål men vi har inte tillgång till någon målvaktstränare i Hofors HC. Sommaren skulle vara räddad om jag fick gå på hockeyskolan! Helst vecka 31. Hoppas att jag får gå!!
    Namn: Anton Lindh,född: 2000,mailadress: erttrf@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Oliver Åsbacka6 juni 2012 kl. 20:56

    Hej!
    Jag vill jätte gärna besöka Leksand Hockeyskola och verkligen träna så hårt jag bara kan.Jag brinner verkligen för hockey och kör stenhård barmarksträning för tillfället. Jag spelar i en klubb, Arboga där det inte finns mv tränare. Detta byter att jag måste vara min egen tränare (vilket inte är det lättaste varje gång). Det skulle vara superkul om jag fick komma till Leksands Hockeyskola för att utveckla mitt mv- spel. Jag skulle verkligen uppskatta tips och grunder från Leksand mv-tränare som jag sedan kan gnugga vidare på när jag kommer hem. Jag vill ha en rolig och hård Hockeyskola där jag kan utveckla mitt spel och få tankar som jag kan gnugga vidare på hemma för att bli en bättre hockeyspelare. Detta tror jag att Leksands Hockeyskola erbjuder och jag vill göra det jag brinner för!!! Spela Hockey!!! ;) Jag vet att Leksand satsar på sina ungdomslag och har bra verksamhet. Därför tror jag också att det är en bra Hockeyskola där jag kan få ut maximalt hockey lir ur en vecka!!

    Oliver Åsbacka 15 år 1997
    Hällbacksv 117 Arboga 73233
    0736697733
    oliverasbacka@hotmail.com
    Vill helst gå v.29 eller v.30.

    SvaraRadera
  15. Jag skulle gärna vilja gå för jag har hört att det är en bra organiserad hockeyskola med nära till allt och bra tränare mvh Filip lindblad 0706576550!

    SvaraRadera