söndag 13 februari 2011

Sju snabba med David Rundblad

Jag fortsätter med min lilla intervjuserie Sju Snabba.

Idag med David Rundblad:

1. Vilket lag vinner grundserien?

måste tro på ens lag, så skellefteå

2. Vilka lag hamnar i kvalserien?

vet inte, svårt att säga med tanke på att det är så jämnt.

3. Vilket lag vinner sm-guld?

se nr1:)

4. Vem vinner poänligan i grundserien?

jocke lindström eller mikko lehtonen. blir riktigt jämt mellan dom så är omöjligt att säga vem som drar det längsta.

5. Vem vinner slutspelats poängliga?

tror på samma som ovan. dom är enligt mig bästa spelarna i ligan.

6. Vilken spelare är årets komet i elitserien?

ekholm, svårt att säga någon annnan. Succé är väl ordet.

7. Vilken spelare är viktigast för sitt lag i elitserien?

hm, kanske norrena, lyfter lhc på ett riktigt bra sätt

Där har vi Davids svar, jag gillar ju att spelarna tror på sina egna lag. Det är helt rätt och jag har svårt när spelare inte ens tror på sitt eget lag. I alla fall när man spelar i lag som tillhör toppen. Det där lite svenska att lämna över favoritskapet till någon annan har jag lite svårt för.

Vill tacka David för att han i vanlig ordning tog sig tid med mina frågor.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar