lördag 12 februari 2011

Sju snabba med Dick Axelsson

Jag fortsätter min lilla intervjuserie Sju Snabba.

Här kommer sju snabba med Dick Axelsson Färjestad.

1. Vilket lag vinner grundserien?

Färjestad

2. Vilka lag hamnar i kvalserien?

Timrå och Frölunda

3. Vilket lag vinner sm-guld?

Färjestad

4. Vem vinner poänligan i grundserien?

Joakim Lindström

5. Vem vinner slutspelats poängliga?

Joakim Lindström

6. Vilken spelare är årets komet i elitserien?

Mikko Lehtonen

7. Vilken spelare är viktigast för sitt lag i elitserien?

Joakim Lindström

Dick la sedan till:

(mycket SAIK där men så kan det va)

Jag var tvungen att skriva ett litet meddelande till Dick efter att han hade svarat:

Och du pucken i papperskorgen kan ha varit årets bästa och roligaste händelse i elitserien! Så sjukt skön humor från dig!!

Haha tack, kul att du gilla den :) Humor är viktigt det :)

Det jag dock inte kan fatta är hur Dick kunde få en tia för misscounduct? Thomas Andersson kan ju inte ha alltför stor portion humor under sin domartröja!

Tackar Dick för att han tog sig tid att svara på mina sju snabba!

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar