lördag 8 januari 2011

Blog Award

Wihooo!

Har fått en blogg award. Vi kan väl säga att den är liiite partisk då den kommer från min sambo. Men jag tackar ödmjukast och ska se om jag kan skicka den vidare! Här hittar ni bloggen Sockertussen. Där ni om ni bor i sthlm kan beställa tårtor tex.



Väljer man att ta emot awarden gäller följande; 
  1. Tacka och länka tillbaka till den person som gav dig utmärkelsen.
  2. Berätta 7 saker om dig själv.
  3. Skicka utmärkelsen till 15 andra bloggare.
  4. Kontakta dessa bloggare och berätta om utmärkelsen.
Jahapp, punkt 2 då.

  1. Är super Djurgårdare, och blir grymt grinig varje gång mitt Djurgården torskar.
  2. Ska gifta mig den 17:e Juni.
  3. Har skottat mig till en inflamation i axeln (visserligen självdiagnostiserad, men ändå)
  4. Tycker Wayne Gretzky är tidernas bästa idrottsman/kvinna alla kategorier.
  5. Känner en viss genans över att ge mina egna blogaward, men det är smällar jag får ta då jag tjatade mig till en utan att veta vad det innebär...
  6. Har varit stickboy till Ottawa Senators och tyckte det var skitkul!!
  7. Ska nu skämmas när jag skickar mina awards...

Jaha ja, 15 bloggar att ge awards... Får se om jag får ihop 15?

Per Bjurmans NHL blogg på Aftonbladet. Klockren blogg, rolig och välskriven!

Bättre Hockey 2.0, bra hockeyblogg med Luleå kärlek.

HvBloggen, ytterligare en hockeyblogg.

SargUt, Södertälje Inspirerad hockeyblogg

From the couch to the crease, hockeyblogg igen

BP Bloggen, Brynäs färgad hockeyblogg

Gittan G, innebandyblogg med mycket AIK men en hel del intressanta ämnen tas upp, välskriven.

Kimmo Eskelinen, ytterligare en innebandyblogg skriven av en av våra bästa backar, rolig och med intressant insider info

Fischer 23, innebandy igen skriven av en barndomskompis och sveriges meste landslagsman Peter Fischerström

Hm, ja ja det blev bara tio... Men inte så mycket att göra!

Vi hörs

4 kommentarer:

  1. Ingen som har kommenterad igen? Bahhh. tack för awarden trots att du benämner mig som ytterligare en hockeyblogg. Hmrp. Kolla nu mina fakta och givetvis har jag mejlad alla som jag länkad.

    SvaraRadera
  2. Jo fast jag kom bara på 10, inte 15 så då fattar du hur få jag läser och att dom tycker jag är bra! :-)

    SvaraRadera
  3. Men Buhhhhhh Nicklas. Man tackar ändå. Kom på att du saknas i min bloggrulle. Apropå , så kommer det en ny Bloggaward till dig inom kort. Så håll utkik

    SvaraRadera