tisdag 8 februari 2011

Jo, lite bitter blev jag...

Idag blev det ett antiklimax!

Skulle upp till hovet och kika på Tre Kronors träning, fota lite och så klart snacka med Ladhe lite. Med lite tur kanske fått byta ett ord eller två med Daniel Larsson och Stefan Liv.

Men, jag glömde att hovet har större säkerhet än Pentagon och fick så klart inte komma in. Detta trots att jag var dit bjuden av Stefan Ladhe målvaktstränare i Tre Kronor. Men det var någon marknadsnisse vid namn Fors som strängt sa nej då den lätt lobotomerade vakten i globen gate ringde och frågade om han kunde släppa in mig.

Men jag kunde ju varit spion från ryssland, med barnvagn och 6 månaders son med mig. Att jag ringde Ladhe hjälpte föga...

Vad kan vara så hemligt med en träning inför LG hockey games?

Lätt irriterande, men det var bara hoppa in i bilen och åka 35 minuter hem igen...

2 kommentarer:

  1. Trist! Skulle ha varit grymt kul att läsa!

    SvaraRadera
  2. Mycket trist!

    Det är ju framförallt så sjukt töntigt att det ska vara någon jävla über säkerhet på en idrottsarena...

    SvaraRadera