lördag 12 februari 2011

Sju snabba med Andreas Jämtin

Jag har skickat ut en rad snabbintervjuer till en rad olika spelare i Elitserien. Sju frågor samma till alla. Som jag när jag får svar ska publicera här på bloggen.

Snabbast att svara var Andreas Jämtin, Linköping. Som svarade innan jag hunnit skicka ut alla mail, kanske fem minuter efter att jag skickat mailet till honom. Sånt gillar jag! :-)

Så här kommer sju snabba med Andreas Jämtin

Hej Andreas.

Tack igen för ditt senaste svar! Synd du förlängde med Linköping och inte kom till DIF istället... Skulle gillat älska dig i mitt lag istället för att "hata" dig i motståndarnas... ;-)

Hoppas du orkar och vill svara på 7 snabba.

1. Vilket lag vinner grundserien?

HV71

2. Vilka lag hamnar i kvalserien?

Frölunda och Timrå

3. Vilket lag vinner sm-guld?

Linöping

4. Vem vinner poänligan i grundserien?

Mikko Lehtonen

5. Vem vinner slutspelats poängliga?

Jan Hlavac

6. Vilken spelare är årets komet i elitserien?

Mikko Lehtonen

7. Vilken spelare är viktigast för sitt lag i elitserien?

Johan Davidsson

Vad tror ni som läser får Andreas rätt?

Jag tackar Andreas som tog sig tid svara på mina sju snabba!

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar