lördag 29 december 2012

Tävling ihop med mig och SHI

Dags för en ny rolig tävling i bloggen. Eller jag tycker den är rolig och att priset kommer bli roligt!

Tävlingen är för föreningar och lag.

Där priset är mig!

Japp, tänkte tävla ut ett långt eller två kortare ispass där jag kommer ut och kör målvaktsträning med lagets eller föreningens målvakter. Dom exakta detaljerna styr jag upp med den vinnande föreningen eller det vinnande laget! Så vi får ihop ett passande arrangemang som blir bra!

Det ni som lag eller förening måste ordna med är istid, så vi har en is att vara på!

Där ni som vinner får ett ispass med målvaktsträning och en liten inblick i hur vi på SHI jobbar ute i föreningar.

För att delta i denna tävling så lämnar ni en kommentar här i inlägget. Berätta vem ni tävlar för om det är för en förening eller ett enskilt lag, samt lämna en mailadress där jag kan nå dig! I utlottningen kommer alla kommentarer som representerar en hel förening få två lotter, då jag kan nå ut till fler på ett eller två ispass med en hel förening.

Tävlingen har den begränsningen att laget eller föreningen som ska delta måste ligga inom 10 mil från Tumba i Stockholm. Så jag inte får för långt att åka. I övrigt är alla välkomna att delta!

Så tävla om mig nu!


Tävlingen pågår från idag den 29/12 tills den 12/1 12.00. Så under två veckors tid!

Vi hörs!

6 kommentarer:

  1. Hallsbergs Team 00 och 99 och de behöver verkligen detta eftersom vi helt saknar målis träning i klubben och vi kämpat för att de ska förstå hur viktigt detta är. Har en son som kämpar för att komma någonstans men valet är att kämpa ensam eller byta klubb. Vi står för de milen extra bara du kommer! Du når mej på piiia_35@hotmail.com eller via fb mailen.

    SvaraRadera
  2. Vi vill vinna dig Niklas. Det vore kul om du kom till oss i Wings för att köra ungdomsmålvakterna och våra mv-tränare.
    Mina kontaktuppgifter har du väl kvar?

    /Joa

    SvaraRadera
  3. Södertälje SK Team-00 tycker att det skulle vara kanon att få extraträning på hemmaplan, då vi alla målvakter är med på SHI:s camper! Du når mig på 0858015411@glocalnet.net

    SvaraRadera
  4. http://www.facebook.com/adam.vikergard30 december 2012 kl. 14:56

    vi behöver dig för vi får ingen träning alls till team 99 hallsbergs hockey vi betalar de extra milen. kom hit
    adambv00@hotmail.se

    SvaraRadera
  5. Du behövs hos oss i Wings! Tillsammans med Joa Hellsten skulle det bli perfekt!

    Adam Göransson
    goransson.adam@live.se

    SvaraRadera