måndag 27 augusti 2012

Niklas tippar Allsvenskan

Sådär ja! Nu är det dags ge mig på att tippa lite! Jag börjar med Allsvenskan då mitt eget lag Djurgården ju spelar där denna säsong. Jag kommer inte ge några motiveringar till hur jag tippar här då jag faktiskt inte är tillräckligt insatt i lagens trupper. Men ett tips får ni i alla fall!

Här kommer tipset!

1.  Djurgården
2.  Örebro
3.  Leksand
4.  Södertälje
5.  Malmö
6.  Västerås
7.  Mora
8.  Karlskoga
9.  Oskarshamn
10. Almtuna
11. Karlskrona 
12. Troja-Ljungby
13. Tingsryd
14. Asplöven

Sådär det är mitt tips inför säsongen!

Vad tror du?

Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Tycker det ser logiskt ut. Lite väl optimistiskt med södertäje som 4a. Kanske 6a,7a är mer troligt. Mitt tipps

    1. Djurgården
    2. Örebro
    3. Leksand
    4. Malmö
    5. Karlskoga
    6. Mora
    7. Södertälje
    8. Västerås
    9. Oskarshamn
    10. Karlskrona
    11. Almtuna
    12. Asplöven
    13. Troja
    14. Tingsryd

    Det är svårt att tippa vilka som får kvala neråt, men Asplöven kan nog klara sig.

    ÖIK-Forever

    SvaraRadera
    Svar
    1. :-) Jo jag kan nog kanske tippat SSK högt pga namnet och historian... Är lite för dåligt insatt har kollat trupper och så men ja... Vi får se! :-D

      Radera