torsdag 24 februari 2011

Det här är klassiskt!!

Har roat mig lite med att sitta på Youtube idag. Hittade ett klipp, en tribute till min hjälte och gamla idol Grant Fuhr. Jag får ärligt talat lite rysningar av att se dom här gamla klippen, och det är ju trots allt så här jag spelade hockey, ja med plocken på vänster hand dock.

Grant Fuhr blev min idol, när Thomas Magnusson visade en ihopklippt video från finalspelet mellan Edmonton och Philadelphia. Där Grant Fuhr storspelade i ena målet och Ron Hextall i det andra. Sen den dagen var han min hjälte!

Dagen då jag sprang på honom på läktaren under VM i Sverige var total lycka!! Fick ta hans autograf livs levande och säga hej. Tror dock Glenn Andersson och Mark Messier blev lite förvänade då jag inte tog deras autografer utan enbart Fuhrs. :-)



Vi Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar