måndag 13 december 2010

Miniintervju med Jhonas Enroth om straffar.

Lite tankar om straffar, denna gång från Jhonas Enroth!

Vad tycker du om straffavgörandet på matcher?

Ja gillar dt o tycker dt e skit kul

Vad tycker du om kvaliten på straffarna som läggs?

Kvaliten e valdigt bra tycker ja, finns inte sa mkt o klaga pa

Tycker du att det är lotteri med straffavgörandet?

Nej det tycker ja inte.

Tycker du målvakterna får för lite cred vid straffar, att det läggs för mycket fokus på hur dåliga straffarna är?

Nej det tycker ja inte heller

Här skiljer det sig från mina tankar. Kan kanske vara att utespelarna är lite hetare i NHL. Dock är ju dom spelare jag pratat med för straffar och en majoritet tycker inte det är lotteri! Nu är ju min undersökning väldigt liten i och för sig. Det är 3 - 1 för att det inte är tur, 4 om jag räknar in min egen röst!

Så vad tycker ni då? Tur eller ej?

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar