torsdag 5 maj 2011

Nya målvakter i Flyers nästa säsong?

Jag kan lova er att Philadelphia kommer kontraktera en ny målvakt till nästa säsong och göra sig av med alla dom kan av dom nuvarande...

I natt bytte Flyers målvakt för nionde gången på tio slutspelsmatcher. Det indikerar att man har problem på målvaktsposten.

Mitt tips till Flyers?

Viktor Fasth!!!

Jag brukar sällan tycka det är målvaktens fel att ett lag åker ur, men i Flyers fall är jag nog beredd lyssna på sådanna ord. För deras målvakter har verkligen INTE lyckats leverera då dom måste.

Sen är det ju självklart inte det bästa att börja byta målvakt titt som tätt då självförtroende och att känna förtroende är viktiga delar i målvaktsspelet. Men samtidigt, kan du inte leverera bra spel ska du inte stå mellan stolparna i Stanley Cup.

Liter trist för Johan Backlund att han inte fått chansen. Men det kanske visar att Flyers inte riktigt tror på Johan?

Så jag tror som sagt vi se två helt nya keeprar i Flyers inför nästa säsong!

Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Håller helt med dig men så som flyers scoutar målvakter lär det väl bli Al Montoya som vaktade kassen mellan USA- Sverige

    SvaraRadera
  2. He he he för deras skull hoppas jag inte det. Men det har varit klent med bra keeprar där sedan Ron Hextall. Ja jag är ju svag för Tommy Slderström men han fick ju inte riktigt till det/chansen...

    SvaraRadera