fredag 26 november 2010

Viktigt komma överens med konkurenten?

Är det viktigt att målvakterna i ett lag är kompisar? Räcker det med att dom kommer bra överens? Eller kan dom tycka illa om varandra?

På min tid i Djurgårdens 75:or kom jag och Jonas Forsberg väldigt bra överens och umgicks då vi var iväg på turneringar och på träningar. Självklart fanns det konkurens, men vi var vänner! Jag kan ju bara prata för mig själv och jag gillade Jonas och unnade honom hans framgångar! Vi var rätt lika och satt och tittade i målvaktstidningar och hade bilder på väggarna.

Jag tror ju det är bra att man är kompisar eller i alla fall kommer bra överens! Så man kan stötta varandra och hjälpas åt! Speciellt då det är rätt utsatt att vara målvakt är det som jag tror i alla fall viktigt att ha två målvakter som kommer överens och kan hjälpa varandra!


CP Photo - Jeff McIntosh
Viktigt att komma överens och ha kul ihop?

Vad tycker och tror ni?

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar