onsdag 29 december 2010

Robin Lehner visade var skåpet ska stå

Robin Lehner!

Som jag misstänkte och sagt så gick han ut och monsterlevererade direkt i JVM!

2-0 mot Ryssarna, och 30 räddningar.

Jag hade det som sagt på känn, har inte sett Robin så jätte mycket själv, på något läger bara. Men har hört mycket om honom från folk i branchen.

Han är ju "den nya sortens" målvakt. Stor, explosiv, tekniskt duktig. Till det en vinnarskalle! Han har också något som Markström saknade, vana vid spel på små rinkar. Det tror jag Sverige kommer ha stor nytta av! Jag tror Robin kommer göra ett grymt bra JVM!

Har fått en episod berättat till mig av Stefan Ladhe, när Robin var med på ett läger. Tror det var i Norrtälje. Så körde dom ett ispass med mycket explosiva start och rejäla stopp. Robin är ju en rätt stor pjäs och skolad i pappa Michaels skola där start och stopp ligger högt på dagordningen. I vilket fall så var vaktmästaren rätt knäckt efter ispasset då killarna hade kört ner isen till betongen i målgården...

Vad säger du, Lehner eller Markström, vem kommer ha gjort bäst JVM?

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar